Onafhankelijk Distributeur Sandra Kluitmans

Daviottenweg 40, 5222 BH 's-Hertogenbosch |073 - 203 2288

Garantie & Klachten

30 dagen garantie

Herbalife Nutrition staat achter de kwaliteit van hun producten en biedt consumenten daarom een 30 dagen garantie. Deze garantie die naast de wettelijke bedenktijd wordt aangeboden geeft u de kans de producten van Herbalife 30 dagen na ontvangst van uw bestelling te proberen. Bevalt het product niet of bereikt u niet het gewenste resultaat, laat dit dan aan ons weten door een e-mail te sturen naar info@herba-shoppen.nl. We sturen u dan een garantie formulier toe waarmee u de producten kunt retourneren. Na ontvangst van de producten zullen we dan het aankoop bedrag aan u terugbetalen.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@herba-shoppen.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Snelle levering

Binnen 2 werkdagen geleverd

30 dagen garantie

Niet goed? Geld terug!

Veilige betalingen

iDeal, Creditcard of Klarna via Mollie